Woerden Marketing wil een duurzame stad

Woerden Marketing wil een duurzame stad

Woerden Marketing wil dat Woerden een duurzame en toegankelijke stad is voor iedereen. Dit is één van de doelstellingen van het duurzaamheidsplan van Woerden Marketing.

De organisatie wil onderzoeken hoe bewoners, bezoekers en ondernemers inclusiviteit en toegankelijkheid in de Woerdense binnenstad ervaren. Dit doen ze via persoonlijke interviews. Daarmee wil de organisatie te weten komen wat de ervaring in bijvoorbeeld de restaurants is in Woerden, als je niet goed tegen prikkels kan, of als je een andere culturele achtergrond hebt. Hoe toegankelijk de stad en de winkels zijn als je rolstoelgebruiker bent. En hoe ervaart een bezoeker met dementie de binnenstad, of hoe goed sluit de Woerdense binnenstad aan bij jongeren.

Woerden Marketing wil graag met mensen in gesprek gaan bij wie dit soort vragen opkomen. Daarmee kunnen zij meehelpen om Woerden inclusiever en toegankelijk te maken, is het plan.

0 Shares